افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در کرمانشاه
19 مرداد 1400 - 11:32
شناسه : 6605

از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون به بهره برداران کشاورزی در استان کرمانشاه  پرداخت شده است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی در کرمانشاه رئیس  اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: این میزان تسهیلات پرداختی نشان از افزایش ۵۱ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
گمار گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده طی سال گذشته در همین مدت ۲۵۲ میلیارد ریال بود.
رئیس  اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه این تسهیلات در زمینه جذب تراکتور و ادوات دنباله بندی پرداخت شده است گفت:  مجموع تسهیلات اختصاص داده شده در بخش مکانیزاسیون امسال  ۱۳۰۰ میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه  تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر متقاضی به میزان ۸۰ درصد مبلغ کل قیمت تراکتور و ادوات دنباله بند آن با بازپرداخت ۵ تا ۷ ساله  می‌باشد گفت: عملیات مکانیزه با کاهش نیروی کارگری، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت، افزایش درآمد، انجام عملیات به موقع  موجب کمک به توسعه پایدار  می‌شود.
رئیس اداره فن آوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:تعداد ماشین الات خود گردان (تراکتور و کمباین و چاپر) استان  حدود ۳۳ هزار دستگاه و تعداد ادوات دنباله بند  ۹۷ هزار دستگاه است که حدود ۴۰ درصد آن عمر بالای ۲۰ سال دارد و نیاز به نو سازی دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷