افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33525 تعداد نوشته های امروز : 20×
پرونده تخلف «شورای شهر کرمانشاه» به هیات حل اختلاف ارسال شد
01 مهر 1403 - 18:40
شناسه : 66695

فرماندار کرمانشاه از ارسال پرونده تخلف اعضای شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف استان خبر داد.

پ
پ

محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر کرمانشاه در بیش از یک ماه گذشته و عدم برگزاری انتخابات هیات رییسه شورا، گفت: اعضای شورای شهر بر اساس قانون تا ۱۳ مرداد باید هیات رییسه جدید را انتخاب می‌کردند که این امر تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: ۲۷ تیر به شورای شهر کرمانشاه نامه زدیم که باید هیات رییسه جدید را تا تاریخ ۱۳ مرداد مشخص کند، اما این کار به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر کرمانشاه، گفت: به خاطر رسیدگی به کار مردم و رسیدگی به لوایح شهرداری، دو جلسه فوق‌العاده را برای آقایان شورای شهر تشکیل دادیم، اما به دلیل اختلافات، برخی اعضا در جلسات حاضر نشده و جلسات به حدنصاب نرسید.

وی افزود: معطل ماندن کار شهر و مردم بیش از این جایز نیست و در همین راستا پرونده تخلف شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف استان ارجاع شد.

آمویی با تاکید بر اینکه تخلف صورت گرفته در خصوص عدم انتخاب هیات رییسه در موعد مقرر تخلف کل اعضای شورا است، گفت: اینکه برخی اعضا در جلسات فوق‌العاده حاضر به شرکت نشده‌اند هم جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: کار شهر و مردم روی زمین مانده و نیاز است جلسات شورای شهر برای رسیدگی به لوایح تشکیل شود، اما متاسفانه این کار صورت نگرفته است. بطور مثال مجبور هستیم نرخ سرویس مدارس را در شورای تامین بررسی کنیم، درحالی که اینها وظایف شورای شهر است.

آمویی در خصوص ادامه روند رسیدگی به این تخلف گفت: در حال حاضر با توجه به ارجاع پرونده تخلف شورا به هیات حل اختلاف استان باید منتظر تصمیم این هیات ماند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷