افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 2 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33766 تعداد نوشته های امروز : 20×
ساکا: امسال، سال آرسنال است
11 مهر 1403 - 11:01
شناسه : 67142

وینگر آرسنال اعتقاد دارد وقت قهرمانی آرسنال فرارسیده است و توپچی‌ها امسال جام خواهند گرفت.

پ
پ

آرسنال در یکی از حساس‌ترین دیدارهای سه‌شنبه‌شب لیگ قهرمانان اروپا با دو گل از سد پاری‌سن‌ژرمن گذشت و چهار امتیازی شد. شاگردان میکل آرتتا با گل‌های کای هاورتز و بوکایو ساکا در ورزشگاه امارات مقابل قهرمان فرانسه به برتری رسیدند.

توپچی‌ها در دو فصل اخیر نایب‌قهرمان لیگ برتر شده و از زمان قهرمانی‌شان در جام حذفی فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ هیچ جام مهمی را کسب نکرده‌اند و به همین خاطر از سوی رسانه‌ها در انگلیس تحت فشارند.

بوکایو ساکا، ملی‌پوش آرسنال، بعد از درخشش برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت آرسنال اکنون در حال تبدیل‌شدن به تیمی است که سال‌ها می‌تواند به قهرمانی برسد: نمی‌خواهم فشار زیادی به تیم وارد کنم اما فکر می‌کنم امسال، سال ماست. ما در دو سال گذشته به قهرمانی نزدیک بودیم و حالا به آن نزدیک‌تر می‌شویم. این فصل عطش زیادی در من وجود دارد. می‌خواهم در این فصل با آرسنال قهرمان شوم و در این راه به خودم و هم‌تیمی‌هایم ایمان دارم. ما به خودمان ایمان داریم و معتقدیم که یک تیم خوب هستیم و این موضوع را مقابل پاری‌سن‌ژرمن نشان دادیم. من به بچه‌ها گفتم وقتی تیم‌های بزرگ به امارات می‌آیند باید خودمان را نشان دهیم.

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، نیز اظهارات ساکا را تکرار کرد و گفت که برای تیمش مهم بود که تیم پاریسی را شکست دهد: پاری‌سن‌ژرمن یکی از بهترین تیم‌های جهان است، به همین خاطر شکست‌دادن آنها اعتمادبه‌نفس ما را افزایش می‌دهد و حالا می‌توانیم با هر تیمی در هر سطحی رقابت کنیم. ما پختگی زیادی در نحوه بازی‌مان نشان دادیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

آرسنال که در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد در دیدار بعدی شنبه ۱۴ مهر برابر ساوتهمپتون قرار می‌گیرد. توپچی‌ها در لیگ قهرمانان نیز باید در دیدار بعدی‌شان در جوزپه‌مه‌آتزا مقابل اینتر قرار گیرند. این دیدار تقابل دو تیم چهار امتیازی است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷