افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 4 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33812 تعداد نوشته های امروز : 19×
ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بییند
13 مهر 1403 - 11:02
شناسه : 67244

تعدادی از ورزشکاران که خود را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان ستاره به ورزش جهان معرفی کردند احتمالا دوباره در المپیک لس‌آنجلس به چشم خواهند آمد.

پ
پ

در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برخی از ستاره های ورزش بیش از دیگر نفرات خود را مطرح کردند و احتمالا این ستاره‌ها را دوباره در المپیک لس‌آنجلس خواهیم داد.

اکنون به معرفی این ستاره‌ها می‌پردازیم:

پدیده اسکیت‌بردینگ بریتانیا

اسکای براون دختر ۱۶ ساله که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۴ پاریس مدال برنز گرفت. او آسیب دیدگی داشت اما به دنبال این است با فرم ایده‌آل در المپیک ۲۰۲۶ لس‌آنجلس شرکت کند.

او که علاوه بر اسکیت موج سواری هم انجام می‌دهد، گفت: فقط به موج‌سواری و اسکیت کردن ادامه خواهم داد و مطمئنا چشم من به المپیک لس‌آنجلس برای دو مدال طلا است.

ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بییند

پادشاه جدید شنای المپیک

لئون مارشان ۲۲ ساله در المپیک پاریس ۲۰۲۴ ستاره شد. او  در چهار مسابقه انفرادی شنا مدال طلا گرفت و در هر یک از آنها یک رکورد المپیک را نیز شکست. او در چهار سال گذشته با مربی قدیمی مایکل فلپس تمرین کرده است.جهان به دنبال این است که ببیند آیا ستاره فرانسوی می‌تواند به سلطه خود در لس‌آنجلس ادامه دهد و به سمت رکورد فوق‌العاده تعداد مدال فلپس حرکت کند.

ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بییند

زن تاریخ ساز شنا

کتی لدکی با کسب ۱۴ مدال شنای المپیک به پرافتخارترین زن آمریکا تبدیل شد. البته هنوز کارش را تمام نکرده است و اعلام کرد: من دوست دارم در المپیک لس آنجلس شرکت کنم.  فکر می‌کنم برگزاری المپیک در ایالات متحده یک فرصت منحصر به فرد است و هر ورزشکاری نمی‌تواند المپیک را در کشور خود تجربه کند.

ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بییند

پرنده نابغه

آرماند دوپلانتیس ورزشکار سوئدی پرش با نیزه، رکورد جهان را برای نهمین بار در المپیک پاریس شکست. جهان تماشا خواهد کرد تا ببیند او چند بار دیگر رکورد جهانی خود را خواهد شکست و آیا در المپیک لس‌آنجلس حضور پیدا می‌کند و می‌تواند سومین طلای المپیک را بگیرد؟

ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بییند

ستاره ۱۸ ساله کانادا

سامر مک‌اینتاش شناگر ۱۸ ساله کانادایی در اولین حضور خود در المپیک موفق به کسب سه مدال طلا و یک نقره شد که باورنکردنی بود. او همه این کارها را قبل از تولد ۱۸ سالگی خود انجام داد. مک‌اینتاش هنوز خیلی جوان است و رفتن از المپیک پاریس با چهار مدال پس از اولین حضور، شاهکاری است که تعداد کمی از قهرمانان انجام داده‌اند.

ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بییند

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷