افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 16 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34078 تعداد نوشته های امروز : 25×
کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود
25 مهر 1403 - 11:41
شناسه : 67766

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از تشدید وزش باد و افت محسوس دمای هوا در نقاط مختلف استان در روزهای آینده خبر داد.

پ
پ

سعید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وضعیت هوای استان طی روزهای آینده، گفت: موجی کم رطوبت که با تقویت میدان‌های باد در منطقه همراه می‌شود، از اوایل روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده(۲۷ تا ۲۹ مهر) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: وزش باد که علاوه بر گردوخاک محلی بتدریج سبب نفوذ غبار به جو استان خواهد شد، در ساعاتی از روز جمعه نسبتا شدید خواهد بود.  
 
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: اگرچه گردوغبار ممکن است نقاط مرکزی استان را نیز تا حدودی تحت تاثیر قرار دهد، اما مطابق معمول در مناطق مرزی نمود بیشتری خواهد داشت.
 
وی همچنین از افت محسوس دمای هوا در سطح استان از روز شنبه تا اواسط هفته آینده یاد کرد و افزود: آنطور که خروجی مدل‌های هواشناسی تا این لحظه نشان می‌دهد، طی مدت یاد شده متوسط دمای هوا به طور غالب بین هفت تا ۱۰ درجه سلسیوس در نقاط مختلف استان کاهش می‌یابد.
 
قاسمی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود اواسط هفته آینده، حداکثر دمای هوا در شهر کرمانشاه به ۲۰ درجه سلسیوس و حداقل دمای هوا به دو تا سه درجه سلسیوس بالای صفر برسد.
 
وی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در خصوص شرایط جوی مذکور (باد نسبتا شدید، گردوخاک محلی، گرد و غبار و کاهش محسوس دمای هوا) خبر داد و یادآور شد: این هشدار فعلا سطح زرد است و در صورت تشدید شرایط، هشدار سطح بالاتر صادر می‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷