افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
تفاوت اسلوت و کلوپ از دید مدافع لیورپول
27 مهر 1403 - 11:01
شناسه : 67858

کانر بردلی مدافع راست لیورپول از تفاوت آرنه اسلوت و یورگن کلوپ گفت.

پ
پ

آرنه اسلوت هلندی در تابستان امسال سمت سرمربیگری لیورپول را بر عهده گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی شد که ۸ سال و نیم هدایت این تیم را بر عهده داشت. اسلوت تاکنون در لیورپول خوب ظاهر شده است و تیمش در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

بردلی ۲۱ ساله درباره تفاوت دو مربی به دیلی استار گفت: لیورپول تحت هدایت اسلات در حمله و هافبک ساختارمندتر شده است و بازیکنان فقط وظایفی را انجام می دهند که مربی می خواهد. در زمان یورگن گاهی اینطور نبود و بازیکنان آزادی داشتند و در شرایط مختلفی به کار گرفته می شدند. او می خواست که ما به این شکل بازی کنیم و نتایج نشان می دهد که هیچ مشکلی نیست و ما به خوبی در این فصل ظاهر شده ایم.

قرمزهای آنفیلد در دیدار قبلی با برتری خارج از خانه برابر کریستال‌پالاس صدرنشینی‌شان را در لیگ برتر استحکام بخشیدند و در دیدار بعدی باید در مصافی سخت و دشوار به مصاف تیم آماده چلسی بروند که در هفته های اخیر خوب ظاهر شدند.

مصدومیت آلیسون اولین چالش بزرگ آرنه اسلوت در این فصل خواهد بود و مربی هلندی نمی‌تواند در دیدار برابر چلسی، لایپزیگ، آرسنال، برایتون (دو بار)، بایرلورکوزن و استون ویلا دروازه‌بان شماره یک لیورپول را درون دروازه داشته باشد. کائویمین گلر ایرلندی جانشین آلیسون در این دیدارها خواهد بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷