افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34224 تعداد نوشته های امروز : 29×
این توالت از مدفوع کاربر عکس می‌گیرد!
01 آبان 1403 - 12:05
شناسه : 68084

دوربین‌های تعبیه‌ شده در کنار کاسه توالت می‌توانند از مدفوع کاربر عکس بگیرند تا با کمک هوش مصنوعی تحلیل شود و بررسی‌هایی را درباره سلامتی کاربر ارائه دهد.

پ
پ

«ترون»(Throne) یک استارت‌آپ مستقر در شهر آستین آمریکاست. این استارت‌آپ، دوربین‌هایی را می‌فروشد که به کناره کاسه توالت می‌چسبند و از مدفوع کاربر عکس می‌گیرند. این سیستم از هوش مصنوعی برای بررسی مدفوع به عنوان راهی برای تعیین مواردی مانند سلامت روده و هیدراتاسیون استفاده می‌کند.

به نقل از تک کرانچ، «ترون» فناوری خود را «هوش مصنوعی روده» می‌نامد. به گفته این شرکت، هوش مصنوعی آن توسط پزشکان آموزش دیده است تا به کاربران کمک کند که بفهمند مدفوع چه چیزی درباره سلامتی آنها می‌گوید. پزشکان به دنبال نشانه‌های گوناگون سلامتی هستند که در مواد زائد بدن یافت می‌شوند؛ از جمله تغییرات ظریف در ادرار برای تعیین سطح هیدراتاسیون.

هنگامی که درباره دوربین توالت صحبت می‌شود، نگرانی‌هایی‌ به وجود می‌آید. تک کرانچ با ترون تماس گرفت تا ایده بهتری را درباره آنچه این شرکت برای مقابله با پرچم قرمز اجتناب‌ناپذیر امنیت و حریم خصوصی انجام می‌دهد، به دست بیاورد.  

این شرکت در واکنش به درخواست تک کرانچ، صفحه حریم خصوصی و امنیت را منتشر کرد که برخی از این اقدامات را تشریح می‌کردند. بدون شک، پرسش صدر فهرست این است که ترون دقیقا چه چیزی را ضبط می‌کند و چگونه این تصاویر را مورد استفاده قرار می‌دهد.

ترون نوشت: ما فقط از محتویات کاسه توالت شما عکس می‌گیریم. هرگونه داده دیگری به مأموریت ما بی‌ربط است و می‌تواند توانایی ما را برای ارائه اطلاعات بهداشتی دقیق به خطر بیندازد. ما از فناوری تشخیص تصویر برای حذف خودکار تصاویر غیر مرتبط استفاده می‌کنیم. این تضمین می‌کند که فقط داده‌های مربوط به توالت حفظ می‌شود.

این توالت از مدفوع کاربر عکس می‌گیرد!

کاربران می‌توانند برای دسترسی کامل به داده‌های خود درخواست بدهند تا ببینند که ترون در حال جمع‌آوری چه چیزهایی است. همچنین، شرکت در صورت درخواست کاربر، همه چیز را حذف خواهد کرد. همه داده‌ها در سرورهای شرکت رمزگذاری می‌شوند.

ترون اضافه کرد: ما به داده‌های کاربران دسترسی نداریم. گروه ما فقط داده‌های ناشناس و انبوه را تحلیل می‌کنند. این بدان معناست که نمی‌توان داده‌ها را برای رسیدن به کاربر آنها ردیابی کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷