افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
رییس هیات گلف کرمانشاه انتخاب شد
31 مرداد 1400 - 21:54
شناسه : 7451

کرمانشاه – ایرنا – مجمع انتخابات هیات گلف کرمانشاه برگزار و «الهام اکبری» با رای اکثریت اعضای مجمع برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات در سمت خود ابقا شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات گلف کرمانشاه امروز (یکشنبه – ۳۱ مرداد) در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان و به ریاست مدیرکل برگزار شد.

در این مجمع الهام اکبری و بهنام بسامی به عنوان دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات گلف استان کرمانشاه معرفی شدند اما پس از عدم حضور بسامی که به منزله انصراف وی تلقی شد کار رای گیری با حضور ۱۳ عضو مجمع انجام شد.

پس از رای گیری به عمل آمده الهام اکبری با کسب همه آرای ماخوذه (۱۳ رای) به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات گلف کرمانشاه انتخاب شد.

احداث اولین زمین مینی گلف در کرمانشاه

رییس هیات گلف کرمانشاه پس از رای گیری و با قدردانی از اعتماد مجدد مجمع در دادن رای اعتماد دوباره به وی، ابراز امیدواری کرد با کمک آنها برنامه های هیات برای توسعه هرچه بیشتر این ورزش روند شتابان تری به خود بگیرد.

الهام اکبری با اشاره به احداث اولین زمین استاندارد مینی گلف در کرمانشاه، گفت: با بهره برداری از این زمین، اقدامات اساسی را برای شکوفایی هر چه بیشتر این رشته در استان انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: این زمین می تواند در بحث آموزش و توسعه رشته های مینی گلف، کروکت، وودبال و تی باکس گلف کمک کند.

اکبری افزود: اخیرا با مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم دیداری داشته و از آنها خواستیم که در بحث تولید تجهیزات گلف ورود کنند تا بتوانیم برای ورزشکاران مان از آنها تجهیزات این رشته را خریداری کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷