افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
مجازاتهای بازدارنده اثرات مثبتی در پیشگیری از مواد مخدر دارد
16 شهریور 1400 - 22:35
شناسه : 8472

فرمانده انتظامی استان در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه استانی زاگرس : مجازات در حوزه مواد مخدر اگر بازدارنده باشد اثرات مثبتی در حوزه پیشگیری خواهد داشت.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مجازات‌ها در حوزه مواد مخدر باید بازدارنده باشدسردار جاویدان با اشاره به اینکه مجازات‌هایی که برای خرید، فروش و استعمال مواد مخدر تعیین می‌شود باید بازدارنده باشندگفت: برخورد قاطعانه با جرم یک ابزار پیشگیرانه است و برای انجام برخوردهای قاطعانه تر طرحی با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی  در دست اقدام است.
وی مقابله و مبارزه با مواد مخدر را از ماموریت‌های نیروی انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: کمیته‌های مختلفی در امر مبارزه با مواد مخدر نقش دارند و ارتباط و ایفای نقش همه کمیته‌ها می‌تواند در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی موفقیت آمیز باشد.
سردار جاویدان با اشاره به دستگیری ۳ هزار و ۵۰۰ نفر عامل تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خاطر نشان کرد: در این مدت هزار معتاد متجاهر هم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه استفاده از مواد صنعتی اثرات مخرب جسمی و روانی به همراه دارد از خانواده‌ها خواست تا فرزندانشان را در مکان‌های که بستری برای آلودگی و گرایش به مواد مخدر هست رها نکنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموریت پلیس بر اساس قانون است از حمایت و همراهی همه دستگاه‌ها در انجام رسالت پلیس قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷