افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
جذب بیش از ۱۸۰۰ نفر در طرح یارانه دستمزد در استان کرمانشاه
07 مهر 1400 - 13:33
شناسه : 9804

از ابتدای اجرایی شدن طرح یارانه دستمزد در سال ۹۹ تا مهر ماه امسال، هزار و ۸۴۹ نفر نیروی کار در استان کرمانشاه از طریق این طرح جذب و بکارگیری شده اند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به جذب بیش از ۱۸۰۰ نفر در طرح یارانه دستمزد در استان کرمانشاهمشارکت ۴۰۶ کارفرما در اجرای این طرح گفت: در حال حاضر از بین استان‌های مشمول اجرای طرح یارانه دستمزد کرمانشاه جایگاه پنجم را داراست.

احمدی با بیان اینکه طرح پرداخت یارانه دستمزد در ۱۶ استان مرزی و محروم کشور در حال اجراست، افزود: اجرای این طرح بعنوان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است و این طرح برای توانمندسازی و اشتغالزایی پایدار در استان‌های کمتر برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: کاهش هزینه بکارگیری نیروی کار برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال، افزایش فرصت اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در بازار کار، حمایت از ارتقای تولید داخلی و رقابت پذیری در بنگاه‌های اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، ارتقای سطح سرمایه انسانی کارگاه‌های فعال بخش خصوصی و تعاونی در مناطق کمتر برخوردار و همچنین حمایت از بنگاه‌های بخش‌های تعاونی و خصوصی به شدت آسیب دیده از کرونا از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان شده است.

معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: در این طرح کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی دارای مجوز از مراجع رسمی و کد کارگاهی تأمین اجتماعی در تمامی بخش‌های مختلف اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) در صورت بکارگیری نیروی کار جدید با حداکثر سن ۳۷ سال و دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر تا سقف ۱۲ ماه مشمول دریافت یارانه دستمزد به ازاء هر جوینده کار معادل ۳۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورایعالی کار متناسب با سال اجرای طرح می‌باشند.

احمدی یادآور شد: سرپرست‌های خانوار تا حداکثر ۴۵ سال نیز در این طرح مجاز به ثبت نام هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷