افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
فعالیت مرکز انتقال خون کرمانشاه در شب‌های ماه رمضان
24 فروردین 1401 - 16:31
شناسه : 22038

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه از فعالیت مرکز انتقال خون کرمانشاه در شب‌های ماه رمضان خبر داد.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، فعالیت مرکز انتقال خون کرمانشاه در شب‌های ماه رمضانمریم میرزاده گفت: به منظور رفع کمبود و کاهش ذخایر خون در استان کرمانشاه مرکز انتقال خون برای جلوگیری از قطع زنجیره اهدا خون و همچنین رفاه حال اهداکنندگان فعالیت خود را در شب‌های ماه رمضان نیز ادامه می‌دهد.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به نکاتی در مورد بازه زمانی مناسب برای اهدای خون، بیان کرد: بهترین و مناسب‌ترین زمان برای انقال خون در طول روز قبل از ظهر بوده که بدن آمادگی بیشتری دارد، اما چنانچه با اهدا خون در طول روز احساس ضعف به آن‌ها دست می‌دهد می‌توانند اهدا خون را به بعد از افطار موکول کنند.
وی ادامه داد: مرکز انتقال خون استان کرمانشاه در ایام ماه رمضان تا ساعت ۲۳ هرشب پذیرای اهدا کنندگان بوده و در شب‌های احیا نیز با یک ساعت فعالیت بیشتر تا بامداد از اهدا کنندگان خون‌گیری خواهد داشت.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان توصیه‌هایی به اهداکنندگان، خاطرنشان کرد: به افرادی که قصد اهدا خون در این ایام ماه رمضان را دارند توصیه می‌شود حتماً در وعده‌های سحری خود از مواد خون‌ساز استفاده کرده و مایعات بیشتر از زمان افطار تا وعده سحری خودمصرف کنند.
میرزاده تاکید کرد: مرکز انتقال خون استان کرمانشاه در تمام روز‌های هفته به جز جمعه‌ها تا پایان ماه رمضان از هشت صبح الی ۲۳ فعالیت داشته و در پایگاه معتضدی نیز از هشت صبح تا یک ظهر خون‌گیری از اهداکنندگان صورت می‌گیرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷