افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34122 تعداد نوشته های امروز : 20×
کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور است
17 مهر 1400 - 12:30
شناسه : 10401

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این امنیت جز با تلاش و مجاهدت ماموران انتظامی با همراهی دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی، قضائی و نیرو‌های مسلح به دست نیامده است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان که به مناسبت هفته کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور استناجا و با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار داشت: هفته ناجا فرصت ارزشمندی است تا نیروی انتظامی اقدامات و خدمات خود را به آگاهی مردم برساند.

وی با بیان اینکه امروز همکاران ما بهترین مدافع برای انقلاب و پشتیبانی مستحکم برای حفظ ارزش‌های نظام هستند، افزود: خانواده بزرگ نیروی انتظامی پایبند به دستاورد‌های اصیل انقلاب و ارزش‌های ولایی است که شهدای این مرز و بوم به خاطر آن جانشان را فدا کردند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به اهتمام پلیس برای تامین امنیت جامعه و عزم و اراده ماموران برای مقابله با مجرمان و هنجارشکنان، گفت: با اقدامات صورت گرفته کرمانشاه امروز به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است و جایی برای افراد مجرم وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان نیروی انتظامی را خدمتگذار مردم دانست و گفت: به این خدمت رسانی افتخار می‌کنیم چرا که مردم ما در دنیا بهترین هستند و هر زمان که لازم بوده با همه توان از انقلاب و نظام در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی در جهان می‌درخشد، افزود: خوشبختانه پلیس چهره بسیار مقبولی در کشور و میان مردم دارد و توانسته جای خود را به عنوان نیروی مدنی باز کند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: امروز پلیس برای دستیابی بهتر به اهداف و برنامه‌های خود به سوی هوشمندی حرکت می‌کند تا بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه کند.

وی همچنین از تلاش‌های ماموران انتظامی صمیمانه قدردانی کرد و گفت: لازم است از خانواده‌های آنان نیز که همواره همکاران را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کرده اند، قدردانی کنم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از حمایت‌های استاندار و مسئولان دستگاه قضائی و امنیتی از برنامه‌های پلیس قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷