افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
اعلام ساعت بازدید از باغ گلها در کرمانشاه
26 مهر 1400 - 9:29
شناسه : 10985

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از مشخص شدن ساعت فعالیت باغ گلهای کرمانشاه در نیمه دوم امسال خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، اعلام ساعت فعالیت باغ گلها در کرمانشاهفرامرز رحمتی‌زاده گفت: ساعت بازدید باغ گل‌های شهر کرمانشاه با توجه به شرایط آب و هوایی نیمه دوم سال و همچنین ساعت فعالیت کارگران مجموعه باغ گل‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح  و ۱۵ تا ۱۸ است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: باغ گل‌ها در کرمانشاه مساحتی بالغ بر ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع دارد که در امتداد باغ راه کمربندی غربی واقع شده است و برای ایجاد آن از همه روشهای باغ سازی دنیا با رویکرد باغ ایرانی استفاده شده است.
وی افزود: محوطه داخلی باغ گل‌ها شامل نمایشگاه کاکتوس، برکه، آبراه، باغ‌های ایرانی و انگلیسی، بخش گل‌های فصلی، درختچه‌ها و گونه‌های مختلف گل و گیاه است که فضای آرامش بخشی را برای شهروندان و بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.
رحمتی زاده گفت: باغ گل‌ها علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، یک مکان آموزشی و تحقیقاتی نیز هست و یکی از اهداف احداث این باغ ارتقاء و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و فضای سبز در میان شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷