افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
انهدام باند قاچاق اسلحه در پاوه
01 آبان 1400 - 12:30
شناسه : 11319

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان پاوه خبر داد و گفت: از این باند ۴۷ قبضه کلت کمری کشف شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، انهدام باند قاچاق اسلحه در پاوهسردار علی اکبر جاویدان  گفت:پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان مبنی بر ورود یک محموله اسلحه قاچاق از مرز‌ها به داخل شهرستان پاوه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان و انتظامی شهرستان پاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان شدند.
فرمانده انتظامی استان  گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی هنگامی که قاچاقچیان قصد انتقال اسلحه‌ها را به داخل کشور از مسیر یکی از روستاهای شهرستانهای پاوه را داشتند محاصره شدند.
سردار جاویدان  افزود: قاچاقچیان هنگامی که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطار ماموران متواری و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز و  تیراندازی ماموران و اصابت گلوله به پای یکی از متهمان، خودرو متوقف و ۲ نفر دیگر دستگیر شدند.
وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات از اصلی‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷