افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
اختلال در سوخت گیری با کارت سوخت در کرمانشاه
04 آبان 1400 - 18:30
شناسه : 11501

اختلال در سوخت گیری با کارتهای سوخت، امروز رانندگان وسایل نقلیه در کرمانشاه را با مشکل مواجه کرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، یاسمی اختلال در سوخت گیری با کارت سوخت در کرمانشاهمدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در پی اختلال در سوخت گیری  با کارت در جایگاههای سوخت شهر کرمانشاه گفت: شهروندان تا رفع مشکل می‌توانند از بنزین سه هزار تومانی و گازوئیل ۶۰۰ تومانی در جایگاه‌های سوخت استفاده کنند.
وی افزود: تلاش‌ها برای حل مشکل سوخت گیری با کارت سوخت در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع  سوخت در استان وجود ندارد.
همچنین در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد، متن اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت بطور موقت امکان سوخت گیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده است و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری نمایند.
ضمنا پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبار‌های نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می‌شود.

دریافت فیلم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷