افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
روسای جدید پلیس راهور و راه استان کرمانشاه معرفی شدند
08 آبان 1400 - 13:30
شناسه : 11735

با احکام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی سرهنگ “محمد حیدری” و سرهنگ ” کیخسرو دستغیب” به ترتیب به عنوان روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و راه استان کرمانشاه منصوب شدند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور و راه استان کرمانشاه با حضور سردار “علی روسای جدید پلیس راهور و راه استان کرمانشاه معرفی شدنداکبر جاویدان” فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی و اجرایی استان امروز برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ “فضل اله شیری” فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، سرهنگ “محمد حیدری” به عنوان رئیس جدید این پلیس انتخاب شد.

همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ “محمد حیدری” رئیس سابق پلیس راه که به عنوان پلیس راهور انتخاب شده است، سرهنگ “کیخسرو دستغیب” به عنوان رئیس جدید پلیس راه استان کرمانشاه منصوب شد.

پلیس راهور کرمانشاه در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

سرهنگ فضل الله شیری رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مراسم تکریم خود، گفت: طی سال‌های اخیر که در پلیس راهور استان کرمانشاه مسئولیت داشتم اقدامات خوبی با کمک همه همکاران صورت گرفت به گونه‌ای که امروز در کشور حرف برای گفتن داریم.

وی همچنین با اشاره به رتبه‌های برتر کسب شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان در سطح کشور، افزود: کرمانشاه جزو اولین و معدود استان‌هایی است که موفق به برگزاری آزمون‌های گواهینامه به صورت الکترونیکی شده است.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: در هفت ماه سپری شده از سال بیش از ۳۰۳ هزار نفر از پلیس راهور استان کرمانشاه خدمات دریافت کرده اند.
رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه همچنین از سرهنگ حیدری رئیس جدید این مجموعه نیکی یاد کرد و گفت: وی از جمله مدیران توانمند، با اخلاق و کارآزموده ناجاست و قطعا حضور وی در راس کار باعث پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷