افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
بازگشت دوباره راهیان به لیگ آزادگان حق مردم کرمانشاه است
18 آبان 1400 - 12:51
شناسه : 12389

کرمانشاه – ایرنا – عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حمایت از تیم راهیان برای بازگشت دوباره به رقابت‌های لیگ آزادگان، این بازگشت را حق ورزش این استان بخصوص مردم کرمانشاه دانست.

پ
پ

آرش لهونی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازگشت راهیان کرمانشاه به رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به یک مطالبه عمومی و جدی از سوی مردم و هواداران فوتبال در استان کرمانشاه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: زمانی که مراجع قضایی و دیوان عالی کشور بازگشت راهیان به رقابت‌های لیگ آزادگان را تایید کرده‌اند فدراسیون نیز مکلف به تبعیت از رای صادره است.

لهونی افزود: امروز جای تیمی از فوتبال کرمانشاه در لیگ‌های کشوری خالی است که حضور راهیان می‌تواند این خلاء را پر و شور و نشاط دوباره‌ای به ورزش استان ببخشد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول امسال، مسئولان استان از جمله مجمع نمایندگان تلاش‌هایی برای بازگشت دوباره راهیان به مسابقات انجام دادند که متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی اضافه کرد: با این حال پیگیری ها و رایزنی‌های نمایندگان مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس همچنان ادامه خواهد داشت تا شاهد حضور نماینده فوتبال این دیار در مسابقات فصل آتی لیگ آزادگان باشیم.

لهونی گفت: فوتبال رشته ای پرطرفدار است و قطعا حضور راهیان در لیگ دسته اول می‌تواند باعث رونق و اعتلای بیشتر ورزش کرمانشاه شود.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت‌ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت‌ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می‌بایست در فصل ۹۷ – ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می‌کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه‌های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

 فدراسیون فوتبال اما در تخلفی آشکار امسال نیز مانع از حضور راهیان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شد تا موظف به پرداخت خسارت چند میلیارد تومانی به این باشگاه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷