افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
سه کاراته‌کا ناشنوا کرمانشاهی خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کنند
21 آبان 1400 - 17:50
شناسه : 12603

کرمانشاه – ایرنا – مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۱۱ ورزشکار از جمله سه ورزشکار کرمانشاهی آغاز شد.

پ
پ

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، “پروین یاره” ، “بهاره صفری” و “ناهید امیری” ورزشکاران کرمانشاهی عضو تیم ملی هستند که خود را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ آماده می کنند.

آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای ایران از روز ۲۰ آبان آغاز شده و تا زمان برگزاری رقابت های جهانی ادامه خواهد داشت.

سارا ادریا، سمانه برجی، بیتا جواهری، مهناز حسن زاده، عاطفه بعیات، مژده مردانی، زینب حسن پور، حکیمه زکی زاده، پروین یاره، بهاره صفری و ناهید امیری ۱۱ ورزشکار تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان را تشکیل می دهند.

 هدایت تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا بر عهده مژگان قربانی به عنوان سرمربی و میترا مومنی پور و فاطمه پورزمان به عنوان مربی قرار دارد.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان از ۲۸ آبان لغایت چهار آذر به میزبانی کشورمان و در تهران برگزار می شود.

دونده کرمانشاهی در مسابقات ناشنوایان کشور خوش درخشید

بیستمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی با درخشش یکی از دوندگان کرمانشاهی و کسب ۲ مدال همراه بود.

“مهشید صادقی” ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این مسابقات موفق به کشب یک مدال نقره و یک برنز در ۲ ماده رقابت های انتخابی تیم ملی شد.

این دونده کرمانشاهی ابتدا در ماده ۱۰۰ متر پس از ورزشکارانی از استان های یزد و اردبیل مقام سوم را بدست آورد و صاحب گردن آویز برنز شد.

صادقی همچنین در ماده ۲۰۰ متر نیز پس از ورزشکار اردبیلی از خط پایان عبور کرد و توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند و ورزشکار اصفهانی هم بر سکوی سوم ایستاد.

دیگر ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به مسابقات در ماده های ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ و ۵ هزار متر، پرش طول و ارتفاع، پرتاب وزنه، دیسک و نیزه از کسب مقام بازماندند.

در رده بندی تیمی، استان های اصفهان، اردبیل و فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

این رقابت ها با حضور ۶۰ دونده از استان های خوزستان ، زنجان ، فارس ، خراسان رضوی ، یزد ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، کرمانشاه ، البرز و اردبیل برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷