افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
تیم کرمانشاه عازم مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور شد
22 آبان 1400 - 21:51
شناسه : 12666

کرمانشاه – ایرنا – رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه از اعزام تیم دو و میدانی استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

پ
پ

«عزت‌الله پرنیان» عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات دو و میدانی معلولان کشور از ۲۳ تا ۲۶ آبان به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم کرمانشاه نیز با ۱۲ ورزشکار زن و مرد و در ماده های پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش طول و ۱۰۰ متر سرعت به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شده است.

پرنیان با اشاره به ترکیب اعزامی تیم آقایان استان کرمانشاه به رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: هرمز صیدی، اشکان چراغی و محمدطاها بیگ رضایی در پرتاب نیزه، مجتبی احمدی، یاسین خسروی و سجاد تابش در  پرتاب وزنه، کورش محمدی در پرتاب دیسک، علی الفت نیا در پرش طول و فرهاد کهریزی در دو ۱۰۰ متر نفرات این تیم را تشکیل می دهند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه تصریح کرد: نرگس عیوضی در پرتاب نیزه، سونیا پلمس در پرتاب وزنه و بهاره دزفولی در پرتاب دیسک نیز عضو تیم بانوان کرمانشاه هستند.

وی تصریح کرد: تیم اعزامی بانوان و آقایان کرمانشاه از آمادگی خوبی برخوردار بوده و یکی از شانس های قرار گرفتن روی سکو هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷