افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
بازگشت بی‌رحمانه آتالانتا با درخشش ستاره کروات
29 آبان 1400 - 20:55
شناسه : 13185

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آتالانتا با درخشش ماریو پاشالیچ تیم اسپتزیا را در هم کوبید تا با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا قرار بگیرد.

پ
پ

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با دیدار دو تیم آتالانتا و اسپتزیا پیگیری شد. این دیدار که از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز شد در پایان با برتری پرگل پنج بر ۲ آبی‌مشکی‌های برگامو خاتمه پیدا کرد.

ابتدا اسپتزیا بود که در دقیقه ۱۱ توسط امبالا انزولا به گل رسید اما شاگردان گاسپرینی بازگشت باشکوه و بی‌رحمانه‌ای داشته و موفق شدند پنج گل به ثمر برسانند. ماریو پاشالیچ(۱۸ و ۴۱)، دووان زاپاتا(۳۸پنالتی)، لوییز موریل(۸۳) و روسلان مالینوفسکی(۸۹) گلزنان آتالانتا بودند و ستاره کروات این تیم نیز مرد اول میدان لقب گرفت. پاشالیچ به جز ۲ گل، یک پاس گل هم داد تا نقش اصلی بازگشت تیمش را بازی کرده باشد. تیم میهمان همانطور که گل اول را به ثمر رساند، زننده گل آخر بازی هم بود و این بار نیز انزولا در دقیقه ۹۱ موفق به انجام این کار شد.

با این پیروزی آتالانتا ۲۵ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. آنها در ۶ بازی اخیر خود سه برد و سه تساوی را به دست آورده‌ و در وضعیت مناسبی به سر می‌برند. اسپتزیا نیز با تجربه هشتمین شکست این فصل خود با ۱۱ امتیاز به طور موقت در رده شانزدهم ایستاد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷