افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
در تفکر بسیجی هیچ بن بستی وجود ندارد
03 آذر 1400 - 17:32
شناسه : 13503

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران : در تفکر بسیجی هیچ بن بستی وجود ندارد و بر اساس این تفکر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم نمایش اقتدار در تفکر بسیجی هیچ بن بستی وجود نداردبسیجیان کرمانشاه که امروز برگزار شد گفت: تشکیل بسیج نشأت گرفته از دوراندیشی امام خمینی (ره) بود چرا که این امر موجب شد تا جوانانی در قالب بسیج برای دفاع از کشور و انقلاب جمع شوند و در جنگ ۸ ساله در مقابل تهدیدات دشمنان تا دندان مسلح بایستند.

وی با تاکید بر نقش کلیدی بسیج در همه‌ عرصه‌های انقلاب اسلامی افزود : امروز بسیج بعنوان یک نیروی مردمی در حوزه‌های مختلف نظامی ، علمی ، فرهنگی ، سیاسی و سازندگی جایگاه ویژه‌ای دارد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه در جنگ تحمیلی اضافه کرد : مردان و زنان این مرز و بوم دوشادوش نیرو‌های مسلح در دفاع از مرز‌های کشور سنگ تمام گذاشتند.

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان نیز در این مراسم گفت : امام خمینی (ره) با بینش دینی و سیاسی خود شجره طیبه بسیج را بنا کرد و امروز به لطف رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب این نیروی مردمی به درخت تنومندی تبدیل شده که در خارج از مرز‌های کشور نیز ریشه دوانده است.

وی افزود: امروز در هر جای کشور نیاز و مشکلی وجود داشته باشد نیرو‌های بسیجی نقش تعیین کننده‌ای در رفع مشکلات دارند.

سردار ریحانی افزود : تا زمانی که تفکر و اعتقادات اسلامی و بسیجی در این کشور حاکم باشد کشورمان در عرصه‌های مختلف رو به جلو حرکت می‌کند و تلاش دشمنان نیز برای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی راه به جایی نمی‌برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷