افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34106 تعداد نوشته های امروز : 4×
حضور مأموران انتظامی در جامعه امنیت آفرین است
15 آذر 1400 - 17:30
شناسه : 14333

امام جمعه کرمانشاه: حضور ماموران انتظامی در جامعه امنیت آفرین و باعث قوت قلب مردم است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با حضور مأموران انتظامی در جامعه امنیت آفرین استکارکنان انتظامی استان اظهار داشت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب مسئولان در جمهوری اسلامی شده و این خدمت توسط نیروی انتظامی به واسطه ارتباط زیادی که با اقشار مختلف مردم دارند بیش از پیش به چشم می‌آید.

وی افزود: حضرت امام (ره) بار‌ها فرمودند که به من خدمتگذار بگوئید چرا که خدمت کردن برای اسلام و مسلمانان در نزد خداوند متعال از اجر و پاداش زیادی برخوردار است.

آیت الله علما تصریح کرد: همه کارها، حرکات و گفتار ما باید بر مبنای عدالت باشد و اقتضای کار پلیس نیز اینگونه است که علاوه بر رفتار عادلانه، برخورد حکیمانه نیز داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به قدرت پلیس و فصل الخطاب بودن سخن آن‌ها در بیشتر مواقع گفت: همین موضوع باعث می‌شود ماموران پلیس بیشتر مراقب رفتار و کار‌ها باشند و عدالت و حکمت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار پلیس در مواجهه با مجرمان باید جنبه تربیتی داشته باشد، افزود: باید با این افراد به گونه‌ای برخورد کرد که متنبه شده و دست از رفتار‌های اشتباه خود بردارند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این رفتار بود که در کارهایش هم عدالت داشت و هم حکمیانه با مسائل برخورد می‌کرد و اینگونه شد که همه مجذوب شخصیت وی بودند.

امام جمعه کرمانشاهرفتار حکمیانه را باعث رشد و ترقی جامعه دانست و گفت: خوشبختانه این رفتار در ماموران زحمتکش پلیس مشاهده می‌شود.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی خوشبختانه با حرکت در مسیر پلیس در تراز انقلاب امنیت خوبی را در جامعه ایجاد کرده و همه ما ممنون و قدردان زحمات بی وقفه این عزیزان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷