افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34106 تعداد نوشته های امروز : 4×
کشف ۱۰۰ قبضه سلاح کلت کمری در کرمانشاه
01 دی 1400 - 20:29
شناسه : 15343

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق سلاح در کرمانشاه خبر داد و گفت: از این باند ۱۰۰ قبضه اسلحه کلت کمری کشف و ضبط شده است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان گفت: نیرو‌های پلیس کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی و کشف ۱۰۰ قبضه سلاح کلت کمری در کرمانشاهمراقبت‌های ویژه موفق شدند یک باند واردکننده سلاح‌های غیرمجاز جنگی به داخل کشور را شناسایی کنند و مورد ضربه قرار دهند.

وی با بیان اینکه از این باند ۱۰۰ قبضه کلت کمری کشف‌شده، افزود: همچنین یک دستگاه وسیله نقلیه متعلق به قاچاقچیان توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای صدور حکم لازم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های وقوع جرائم خشن استفاده از سلاح‌های گرم است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل بحث برخورد با ناامن‌کنندگان و ترویج‌دهندگان جرائم خشن یکی از اولویت‌های پلیس است.

سردار جاویدان از هم استانی‌ها درخواست کرد: در صورتی که اخباری مبنی بر فعالیت افراد در حوزه قاچاق سلاح و مهمات دارند سریعا موضوع را به پلیس گزارش دهند تا ضمن برخورد قاطع و جدی با این افراد عرصه بر آنها تنگ شود و جایی برای جولان نداشته باشند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۹ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان کرمانشاه مورد ضربه قرار گرفته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: همچنین در این مدت هزار و ۹۸۰ قبضه سلاح جنگی و بیش از ۲۴ هزار عدد فشنگ کشف و ضبط شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷