افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
آغاز ماراتن نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور
08 دی 1400 - 11:53
شناسه : 15627

کرمانشاه – ایرنا – مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امسال در حالی با شرکت ۲۶ تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار شد که شاهین کرمانشاه نیز به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها حضور دارد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه نماینده فوتسال استان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است که پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر فصل جاری آن هم به خاطر تفاضل گل، عزم خود را جزم کرده تا امسال یکی از تیم های صعود کننده به رقابت های لیگ برتر فصل آینده باشد.

شاهین کرمانشاه که تجربه یک سال حضور در لیگ برتر را دارد امسال با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان و برخوداری از کادر فنی مجرب به گفته مسئولان خود قصد دارد تا کار ناتمام فصل گذشته را به اتمام رسانده و بازهم در رقابت های لیگ برتر حاضر شوند.

اولین حریف تیم شاهین در مسابقات امسال، پاس تهران یکی از تیم های باتجربه لیگ فوتسال بود که در مقابل پاس تهران شکست خورد اما همچنان به کسب نتیجه در دیدارهای بعدی امیدوار است.

حال باید منتظر ماند و دید که شاهین کرمانشاه مسابقات این فصل خود را چگونه ادامه می دهد و آیا در قامت یک تیم مدعی ظاهر خواهد شد یا شرایط گونه ای دیگر رقم می خورد، هرچند برای قضاوت و نتیجه گیری هم قدری زود است و قطعا مسابقه اول فارغ از هر نتیجه ای نمی تواند ملاکی برای ارزیابی تیم ها باشد.

هر مسابقه برای شاهین کرمانشاه حکم یک فینال را دارد

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در آستانه آغاز مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات لیگ از حساسیت زیادی برخوردار است و قطعا هر مسابقه برای تیم ما حکم یک فینال را دارد.

سید «احسان احسانی» افزود: خوشبختانه بازیکنان شاهین با توجه به تمرینات آماده سازی که پشت سرگذاشته اند از آمادگی خوبی برخوردارند و برای آغاز مسابقات لیگ دسته اول کاملا آماده هستند.

وی همچنین با اشاره به حریف نخست شاهین در مسابقات لیگ، گفت: پاس تهران از جمله تیم های قدیمی و باسابقه فوتسال کشورمان به شمار می رود و حریف سختی برای ما بود و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

احسانی، جنگندگی بازیکنان پاس و برخورداری از کادر فنی مجرب را نقاط قوت پاس برشمرد و گفت: آن ها چه در خانه خود و چه بیرون از خانه برای هر حریفی خطرناکی هستند و بازیکنان ما اگرچه نمایش خوبی از خود نشان دادند اما متاسفانه نتوانستند امتیازی از این بازی ببرند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه به اهمیت دیدار نخست در هر تورنمنتی اشاره کرد و گفت: کسب پیروزی و سه امتیاز در مسابقه اول برای هر تیمی بسیار حائز اهمیت است و قطعا به آن ها کمک می کند با انگیزه و روحیه ای مضاعف مسابقات خود را دنبال کنند اما تیم ما همچنان انگیزه کسب امتیاز دارد.

وی تصریح کرد: تیم شاهین هم از این قائده مستثنی نیست و ما به سایر دیدارهایمان فکر می کنیم تا بتوانیم به عنوان یک مدعی مطرح باشیم.

احسانی هدف گذاری امسال شاهین را برمبنای صعود به لیگ برتر عنوان کرد و گفت: این مهم قطعا با حمایت مسئولان محقق خواهد شد، چرا که در فصل گذشته هم نشان دادیم می توانیم یکی از تیم های صعود کننده باشیم اما تنها به دلیل تفاضل گل از این مهم بازماندیم.

وی در پایان گفت: با وجودی که مسابقات امسال سخت تر از سال قبل خواهد بود و تیم ها به واسطه سرمایه گذاری و برنامه ریزی هایی که کرده اند همگی اماده حضور در لیگ هستند اما نماینده فوتسال استان هم با تمام توان در مسابقات شرکت خواهد کرد.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در اولین دیدار خود از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر سه‌شنبه (هفت دی) در سالن قمربنی هاشم کرمانشاه به مصاف پاس تهران رفت.

تیم شاهین در مسابقات امسال و در گروه دوم با پاس تهران، نصر فردیس البرز، اسپیناس زنجان، نفت امیدیه، شهرداری ساوه، سبحان فلز گرمسار، پوشاک امیلی اردبیل و مس سرچشمه هم‌گروه شده است.

مسابقات امسال در سه گروه و با حضور ۲۶ تیم برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم جمعا ۶ تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و مرحله نهایی با حضور آنها به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند.

تیم‌های آخر هر گروه به همراه تیم‌های هشتم گروه‌های ۹ تیمی نیز که امتیاز کمتری داشته باشد (جمعا ۴ تیم) به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷