افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تبیین مکتب حاج قاسم وظیفه آحاد جامعه است
11 دی 1400 - 10:29
شناسه : 15741

امام جمعه کرمانشاه تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را وظیفه آحاد جامعه دانست و گفت: با جهاد تبیین باید مکتب حاج قاسم همیشه زنده بماند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های تبیین مکتب حاج قاسم وظیفه آحاد جامعه استنماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها را مظهر اسلام خواهی، انقلابی گری، ولایتمداری و مردمی بودن دانست و اظهار داشت: شهید سلیمانی که پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود که با ایمان راسخ و ایثارگری هایش جبهه مقاومت را در مقابل جبهه استکبار جهانی سازماندهی کرد و آن‌ها را شکست داد.

وی تبیین و تشریح اندیشه‌های پاک الهی، ولایی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی بر ضد مستکبران جهان را وظیفه مردم، مسئولان و بویژه دستگاه‌های فرهنگی دانست تا با گذشت زمان غبار فراموشی بر آن‌ها ننشیند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه یکی از بارزترین صفات پیامبر اکرم (ص) را امین بودن ایشان عنوان کرد و گفت: رسول خدا (ص) همواره در میان مردم به امانت داری شهرت داشتند بنابراین بر آحاد جامعه واجب است که با تقویت این صفت پسندیده در خود، امانتداران خوبی برای آرمان امام و شهدا و حفظ نظام جمهوری اسلامی باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷