افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس کرمانشاه زیر ذره بین بازرسان بهداشتی
13 دی 1400 - 21:30
شناسه : 15872

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی در قالب ۱۸ تیم رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس استان را رصد می‌کنند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، دکتر ابراهیم شکیبا گفت: با توجه به شیوع سویه اُومیکرون در کشور و آسیب پذیر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس کرمانشاه زیر ذره بین بازرسان بهداشتیبودن مدارس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تزریق واکسن برای معلمان، پرسنل مدارس و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب در مدارس الزامی است.

دکتر شکیبا با بیان اینکه نظارت‌ها بهداشتی همچنان به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار داشت: از مردم استان، معلمان و دانش آموزان درخواست داریم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به گسترش سویه اومیکرون در کشور، باعث قطع زنجیره انتقال بیماری شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، موارد تخلف را به سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت رفع آن اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷