افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
کرمانشاه میزبان سه شهید گمنام می‌شود
14 دی 1400 - 9:30
شناسه : 15912

در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر شهدای گمنام در تهران و ۲۱ استان کشور تشییع می‌شود که استان کرمانشاه نیز افتخار دارد میزبان سه شهید گمنام باشد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تشریح برنامه‌های کرمانشاه میزبان سه شهید گمنام می‌شودتشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در کرمانشاه گفت: صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه پیکر سه شهید گمنام که در عملیات بدر به شهادت رسیده‌اند وارد فرودگاه کرمانشاه خواهد شد که پس از استقبال، پیکر این شهدای گرانقدر به اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتقل می‌شود.

سردار باباخانی افزود: سپس ساعت ۲۰ همان شب (چهارشنبه) مراسم وداع با شهدا با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان در مسجدالنبی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۱۶ دی ماه نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر پاک این شهدای گمنام از چهار راه مدرس به سمت مسجد جامع تشییع و مراسم سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع از دیگر برنامه‌های این روز است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: ساعت ۱۵ روز پنجشنبه نیز تجمع در میدان غدیر و تشییع پیکر یکی از این شهدا به سمت محوطه شهرداری انجام و خاکسپاری شهید در همین مکان صورت می‌گیرد.

سردار باباخانی افزود: همچنین در روز شنبه ۱۸ دی ماه یکی از شهدای گرانقدر در محوطه صداوسیمای مرکز کرمانشاه و در روز یکشنبه ۱۹ دی ماه نیز پیکر سومین شهید گمنام در تیپ ۲۸۱ ارتش در منطقه بیستون به خاک سپرده خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷