افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی
26 دی 1400 - 3:58
شناسه : 16818

مشهد- ایرنا- هشت مجروح در سانحه رانندگی درون‌ شهری مشهد، آغاز ساخت پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر و برگزاری نشست استاندار خراسان رضوی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات کشور برای بررسی ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های زیارتی و فرهنگی در مشهد از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه در استان خراسان رضوی است.

پ
پ

مشهد – مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشت نفر بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو در بولوار نماز این شهر مجروح و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند. محمد علیشاهی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای امداد رسانی به این حادثه سه دستگاه آمبولانس اوژانس ۱۱۵ به محل اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان شهید کامیاب مشهد انتقال دادند.

کاشمر – رییس مرکز آموزش عالی کاشمر از آغاز دیوارکشی، تسطیح و آماده‌سازی زمین پردیس این مرکز خبر داد و گفت: طول پروژه دیوارکشی پردیس این مرکز حدود هزار و ۱۰۰ متر است که هم اکنون قسمتی از ستونها و دیوارها با بتن پیش ساخته تولید شده و به زودی به کاشمر حمل می شود. دکتر هادی معماریان افزود: مدت اجرای پروژه دیوارکشی چهار ماه است و با همکاری شهرداری و شورای شهر کاشمر تسطیح مسیر اجرای پروژه در دست انجام است. وی ادامه داد: پیگیر اخذ امتیاز انشعاب‌های مورد نیاز نیز هستیم تا مطابق برنامه زمان بندی شناژ یکپارچه اجرا شود. رییس مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار امیدواری کرد در صورت تامین اعتبار احداث پردیس این مرکز در آینده نزدیک به سرانجام برسد.

مشهد- نشست بررسی ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های زیارتی و فرهنگی با حضور استاندار خراسان رضوی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات کشور برگزار شد. استاندار خراسان رضوی در این نشست با اشاره به استفاده از مزیت زیارت در این استان گفت: زمینه‌های تحقق زیارت راحت و بی دغدغه برای همه باید مهیا باشد. یعقوبعلی نظری افزود: حداکثر توان خود را به کار خواهیم بست تا زمینه‌های زیارت برای همه دلدادگان به اسلام بویژه شیعیان فراهم شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷