افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تمامی محور‌های اصلی استان کرمانشاه باز است
27 دی 1400 - 13:30
شناسه : 16881

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه: با تلاش شبانه روز‌ی نیرو‌های راهداری در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه باز است ولی تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ جریان دارد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، امیر ظهرابی گفت: با توجه به اینکه از شب گذشته شاهد بارش سنگین برف در تمامی محور‌های اصلی استان کرمانشاه باز استشهرستان‌های ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه، جوانرود، دالاهو و بخش گواور شهرستان گیلانغرب بودیم نیرو‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی مشغول برف روبی هستند و هم اکنون محور‌های مواصلاتی اصلی این شهرستان‌ها باز است و تردد در این محور‌ها با زنجیر چرخ جریان دارد.

وی افزود: در حال حاضر راه تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های درگیر برف نیز مسدود است که نیرو‌های راهداری پس از بازگشایی جاده‌های اصلی برای برف روبی راه‌های روستایی به سمت این مناطق اعزام شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه نیرو‌های خدمات رسان به ویژه نیرو‌های راهداری تا عصر امروز راه ارتباطی این روستا‌ها نیز بازگشایی خواهد شد.

ظهرابی اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه آب و گاز مشکلی نداشته ایم، ولی هم اکنون برق دو شهر نوسود و باینگان قطع است که با اعزام نیرو‌های کمکی ادارات برق قصرشیرین و سرپلذهاب به منطقه اورامانات مشکل قطعی برق این شهر‌ها نیز مرتفع خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف در اورامانات تا ساعت ۱۵ امروز ادامه دارد.

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه ۲۷۹ نیروی راهداری با بکارگیری ۱۵۱ دستگاه ماشین آلات در جاده‌های استان مشغول خدمت رسانی هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ هزار کیلومتر از جاده‌های استان توسط نیرو‌های راهداری برف روبی شده است.

لازم به ذکر است ارتفاع برف در برخی مناطق شهرستان پاوه به یک متر نیز می رسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷