افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه قابل قبول نیست
29 دی 1400 - 14:30
شناسه : 17015

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه قابل قبول نیست و برای ایجاد اشتغال در استان باید توجه و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در اولین نشست با استاندار کرمانشاه گفت: اشتغال، ازدواج و آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه قابل قبول نیستمسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسئولین باشد.

وی افزود: با توجه به استعدادها و ظرفیت ها و نعمت های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد مردم این دیار خصوصا جوانان نامناسب باشد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه‌ای داشته که متاسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آنها آنچنان که باید تلاش و همت صورت نگرفته است، لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه‌های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه به واسطه داشتن مرزهای مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه ای در کشور برخوردار است و می طلبد با استفاده از ظرفیتهای مرزی استان برای بهبود وضعیت معیشت و درآمد مرزنشینان تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: مناطق حاشیه شهرها و مشکلات مربوط به آنها هم باید ساماندهی شود و به طور کلی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی در استان نیاز به کار و برنامه ریزی دقیق می باشد.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: از هر کسی که قصد کارآفرینی و تولید در استان کرمانشاه را داشته باشد به صورت همه‌جانبه حمایت می کنیم و شرایط استان را برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا خواهیم کرد.

وی افزود: باید نیازهای مردم و دستگاه‌های مختلف استان کرمانشاه از تولیدات داخل استان تامین شود و صلاح نیست آنچه در استان تولید می‌شود را خارج از منطقه وارد کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷