افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه انتخاب شد
30 دی 1400 - 15:50
شناسه : 17089

کرمانشاه – ایرنا – «شهاب هنرجو» در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه با کسب ۱۸ رای از ۲۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات نجات غریق و غواصی استان انتخاب شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این انتخابات که با حضور «مهدی حیدری» رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی به عنوان رییس مجمع برگزار شد آقایان محسن بیات، مجتبی زاهدی، رضا زندی و شهاب هنرجو به عنوان کاندید ثبت نام کرده بودند و در مدت هفت دقیقه برنامه‌های خود را برای تصدی پست ریاست این هیات برای حاضران در جلسه بیان کردند.

بعد از اتمام رای‌گیری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این هیات با جان مردم سر و کار دارد و بسیار مهم است خطاب به رییس جدید این هیات گفت: کار سختی در پیش دارید که غلبه بر این مشکلات فقط با همدلی و همراهی همه اعضای مجمع میسر است.

«صابر رحیمی» ادامه داد: از امروز رقابت‌ها به پایان رسید و صمیمت باید بر فضای این هیات حاکم باشد تا تیم جدید بتواند از همه ظرفیت ها و قابلیت های ورزشکاران این رشته استفاده کند و با هاهنگی و همراهی با فدراسیون مربوطه مشکلات این بخش را حل کنند.

فعال کردن کمیته‌ها، نگاه ویژه به شهرستان‌ها، استعدادیابی، تربیت ناجیان، مربیان و آموزش از جمله برنامه ها و توقعات اداره‌کل ورزش و جوانان بود که آقای رحیمی به آنها اشاره کرد.

ناجیان دغدغه معیشتی و بیمه دارند که باید این مشکلات برطرف شود

رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه هم در برنامه دفاعیه خود با اشاره به اینکه در گذشته با ورزش شنا و این حوزه ارتباط نزدیکی داشته است گفت : بعد از کرونا بسیاری از ناجیان غریق به دلیل تعطیلی استخرها، دغدغه معیشتی داشتند و این در حالی است که بیمه آنها هم با مشکلات فراوانی روبرو است که در دوره جدید باید این مشکلات برطرف شود.

«شهاب هنرجو» وضعیت نجات غریق در شهرستان‌ها را نامناسب دانست و افزود : امروز شاهد چنددستگی در این هیات هستیم که باید با همراهی، همدلی و تعامل با یکدیگر فعالیت های این هیات را یکدست کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در گذشته قطب ورزشی کشور خصوصا در نجات غریق بوده است گفت : رسالت اصلی این هیات آموزش و تربیت ناجیان است که باید با هم‌افزایی در این مسیر و کسب موفقیت های بیشتر گام برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷