افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تردد در تمامی راه‌های اصلی استان کرمانشاه جریان دارد
02 بهمن 1400 - 20:29
شناسه : 17203

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه: با تلاش ماموران پلیس و نیرو‌های امدادی تردد در تمامی محور‌های اصلی استان بدون مشکل در جریان است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و نیرو‌های تردد در تمامی راه‌های اصلی استان کرمانشاه جریان داردامدادی طی ۴۸ ساعت گذشته پنج محور استان که به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی افزود: عملیات بازگشایی مسیر‌های روستایی نیز در حال انجام است و نیرو‌های امدادی به شکل شبانه روزی مشغول فعالیت برای تسهیل در عبور و مرور و تردد شهروندان هستند.

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه تردد در همه محور‌ها بدون زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: با این حال همراه داشته زنجیر چرخ برای همه رانندگان الزامی است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از لغو ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها در راه‌های استان خبر داد و گفت: این دسته از وسایل نقلیه می‌توانند مثل گذشته در جاده‌ها تردد داشته باشند.

وی یادآوری کرد: برخی جاده‌های استان به خاطر شرایط جوی منطقه ممکن است به صورت مقطعی دچار یخ زدگی شوند که همین موضوع می‌طلبد رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان اظهار داشت: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ‌های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای برفی و مه آلود از دیگر مواردی است که حتما باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

سرهنگ دستغیب همچنین نسبت به سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: ۷۲ تیم پلیس در جاده‌های استان به صورت شبانه روزی حضور دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷