افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
تکذیب خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه
06 بهمن 1400 - 8:29
شناسه : 17438

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه شایعات مطرح شده مبنی بر سرقت از منزل شخصی استاندار کرمانشاه را تکذیب کرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، تکذیب خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاهسرهنگ علیرضا دلیری گفت: در یکی دو روز گذشته شایعاتی مبنی بر وقوع سرقت از منزل شخصی استاندار کرمانشاه در یکی از محلات شهر در فضای مجازی توسط رسانه‌های بیگانه منتشر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در همین راستا مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه بررسی‌های دقیق و همه جانبه‌ای به منظور صحت و سقم سرقت از منزل «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه انجام و در نهایت مشخص شد هیچ گونه سرقتی صورت نگرفته است.
وی گفت: ماموران پلیس شبانه روز در حال تلاش برای برقراری امنیت پایدار بوده و قاطعانه با همه مجرمان در حوزه‌های مختلف برخورد می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: دشمنان انقلاب همواره در شبکه‌های اجتماعی با اجرای سناریو‌های نخ نما به دنبال جریان سازی و انتشار اخبار دروغین علیه سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی کشورمان بوده اند تا ضمن دستیابی به اهداف و اغراض شخصی، دستگاه‌های امنیتی را هم ناکارآمد جلوه دهند.
وی افزود: دروغین بودن این سناریو‌های تکراری و خنده دار برای افکار عمومی کاملا روشن بوده و دست دشمنان انقلاب و شبکه‌های معاند برای مردم فهیم کرمانشاه رو شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷