افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
۲ خبر از کشتی کرمانشاه
08 بهمن 1400 - 17:50
شناسه : 17584

کرمانشاه – ایرنا – دعوت ۲ کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران و نتایج کشتی گیران فرنگی کار استان در مسابقات قهرمانی کشور عناوین خبرهای کوتاه کشتی کرمانشاه را تشکیل می دهد.

پ
پ

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در حالی از امروز (هشتم بهمن) با حضور ۳۳ کشتی گیر آغاز شده است که در میان دعوت شدگان نام ۲ کشتی گیر کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

سیدعلی عظیمی و یدالله محبی کشتی گیران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آمادگی تیم آزاد بزرگسالان ایران هستند که باید تا روز ۱۸ بهمن زیر نظر کادر فنی که احسان امینی مربی استان هم حضور دارد، تمرینات خود را دنبال کنند.

عظیمی در در وزن ۵۷ کیلوگرم و محبی نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی می گیرند و به جز آن ها به ترتیب ۲ و یک ورزشکار دیگر نیز در به اردو دعوت شده اند.

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

هدایت تیم ملی کشتی ایران برعهده پژمان درستکار به عنوان سرمربی و مصطفی میرعمادیان، اباذر اسلامی، احسان امینی و بهنام احسان پور به عنوان مربی قرار دارد.

مقام دهم برای تیم کشتی فرنگی جوانان کرمانشاه

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی به میزبانی تهران برگزار شد که تیم کرمانشاه در رده بندی تیمی به مقام دهم دست پیدا کرد.

در این رقابت ها جاوید بختیاری با کسب مقام پنجم وزن ۸۲ کیلوگرم بهترین عنوان کشتی گیران کرمانشاهی را کسب کرد، ضمن اینکه حسین رنجبرپور در مکان ششم وزن ۷۷ کیلوگرم، امیرمحمد مرادی و علیرضا جوانبخت مقام نهم اوزان ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم و حسین منتی مقام دهم وزن ۱۳۰ کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی هم کرمانشاه با ۲۹ امتیاز در مکان دهم ایستاد و خوزستان با ۱۵۵ امتیاز، مازندران با ۱۳۰ امتیاز و قم با ۸۰ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷