افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
حضور دانش‌آموزان در مدارس براساس برنامه‌ریزی شورای مدرسه است
09 بهمن 1400 - 12:30
شناسه : 17616

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: دانش‌آموزان ملزم به حضور در مدارس بر اساس برنامه‌ریزی شورای مدرسه هستند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مجید یزدان پناه در ارتباط با حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس گفت: در حال حاضر حضور دانش‌آموزان در مدارس براساس برنامه‌ریزی شورای مدرسه استدانش‌آموزان ملزم به حضور در کلاس‌های درس هستند، مگر این‌که در آینده ستاد ملی کرونا براساس شرایط کرونایی کشور تصمیم جدیدی بگیرد.

وی افزود: هم اکنون در مدارسی که امکان حضور تمامی دانش‌آموزان با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی وجود داشته باشد، کلاس درس با حضور همه‌ی دانش‌آموزان برقرار می‌شود و در مدارسی هم که امکان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به واسطه تعداد بالای دانش‌آموزان وجود ندارد، کلاس‌ها شیفت‌بندی شده و با تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی تشکیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در صورت غیبت غیرموجه دانش‌آموزان در کلاس‌های درس مدیران مدارس این حق را دارند که همچون دیگر ایام معمول سال دلیل غیبت‌ها را از خانواده‌ها جویا شوند.

یزدان پناه با تاکید بر این‌که سلامت دانش‌آموزان خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است، اظهار داشت: خانواده‌ها اطمینان خاطر داشته باشند که اگر به واسطه حضور دانش‌آموزان در مدارس خطری سلامت آن‌ها را تهدید کند، بلافاصله کلاس‌های درس غیرحضوری خواهد شد.

وی با بیان این‌که آموزش مجازی صرف نمی‎تواند تاثیرگذاری لازم را در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته باشد، گفت: در مدارسی که امکان حضوری شدن کامل کلاس‌های درس فراهم نیست، تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی می‌تواند در یادگیری بهتر دانش‌آموزان نقش تاثیرگذار داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به تداوم فعالیت «شبکه شاد» گفت: شبکه شاد برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان همیشه در کنار کلاس‌های درس حضوری برقرار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷