افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
سختگیری در اعطای مرخصی به قاچاقچیان سلاح و مهمات
09 بهمن 1400 - 18:30
شناسه : 17629

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهتمام دستگاه قضا و پلیس برای برخورد با جرائم خشن، تیراندازی را یکی از این جرائم برشمرد و گفت: از این پس سختگیری‌های بیشتری در اعطای مرخصی به قاچاقچیان سلاح و مهمات اعمال می‌شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان اظهار داشت: سختگیری در اعطای مرخصی به قاچاقچیان سلاح و مهماتیکی از اهداف مشترکی که امروز پلیس و دستگاه قضائی با جدیت آن را دنبال می‌کنند برخورد با جرائم خشن از جمله تیراندازی هاست.

وی افزود: تیراندازی یکی از عوامل ناامن کننده جامعه به شمار رفته و امروز بحث برخورد با افراد تیرانداز به یکی از مطالبات عامه مردم تبدیل شده است به گونه‌ای که بسیاری از شهروندان در دیدار‌های رو در رو به این موضوع اشاره دارند.

توسلی زاده خاطرنشان کرد: در همین رابطه و به منظور کنترل افراد تیرانداز و پیشگیری از تکرار جرم توسط آن‌ها مرخصی رفتن قاچاقچیان سلاح و مهمات و و افراد تیرانداز از این پس با نظر مستقیم دادستان مرکز استان انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه برقراری ایستگاه‌های بازرسی در محله‌های حاشیه‌ای که بیشترین تیراندازی‌ها در آن صورت گرفته را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: در عین حال دادستانی نیز باید قاطعانه با افراد دستگیر شده برخورد و در محاکم تجدید نظر آراء و احکام بازدارنده‌ای صادر شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی تیراندازی‌ها به دلیل اختلافات خانوادگی صورت می‌گیرد، انجام کار‌های فرهنگی و تمرکز بر بحث پیشگیری را مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام کار‌های روانی روی افرادی که سابقه تیراندازی داشته اند، برای پیشگیری از تکرار جرم بسیار موثر است و باید بخشی از توان خود را روی این موضوع متمرکز کنیم.

توسلی زاده در پایان از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی ماموران انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه جدی با عاملان ناامنی از جمله افرادی که اقدام به تیراندازی می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: امروز پلیس مقتدر کرمانشاه برخورد‌های بسیار قاطعانه‌ای با جرائم خشن دارد و اکثر آن‌ها در سریعترین زمان ممکن کشف و مجرمان دستگیر می‌شوند تا ثابت شود استان ما محل امنی برای این افراد نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷