افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34106 تعداد نوشته های امروز : 4×
امنیت جامعه خط قرمز پلیس است
11 بهمن 1400 - 17:29
شناسه : 17750

فرمانده انتظامی استان امنیت جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: هرکسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه امنیت جامعه خط قرمز پلیس استاظهار داشت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند رضایت آحاد مختلف مردم را جلب و قدم‌های موثری در راستای ارتقاء امنیت عمومی بردارد.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، افزود: هرقدر احساس امنیت بیشتر باشد رونق تولید هم در آن افزون‌تر خواهد بود و در نتیجه مردم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین رابطه پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه، شبانه روز تلاش می‌کند تا ضمن مقابله با مجرمان، شرایط بهتری را از نظر احساس آرامش میان مردم فراهم کند.

رئیس پلیس کرمانشاه با اشاره به مرزی بودن استان و وجود معضلات و آسیب‌های اجتماعی، گفت: با این حال شرایط کرمانشاه از لحاظ امنیتی بسیار مناسب است و جزو امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رتبه کرمانشاه در مجموع جرائم ۲۴ کشور است، گفت: در حوزه جرائم خشن و مقابله با اراذل و اوباش جزو استان‌های برتر و همچنین در کشف مواد مخدر با رشد ۵۶ درصدی نسبت به سال قبل در زمره استان‌های موفق بوده ایم.

سردار جاویدان همچنین بر تبیین انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمات و دستاورد‌های بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی باید به خوبی در جامعه تبیین و نسل جوان از برکات انقلاب آگاه شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: جهاد در راستای انقلاب اسلامی امروز بر همه ما واجب و ضروری است و قطعا اگر به وظیفه خود در این رابطه عمل کنیم بدون شک زمینه اقتدار بیشتر نظام فراهم می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷