افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
افتتاح کلینیک چشم پزشکی و بخش ccu بیمارستان بیستون کرمانشاه
17 بهمن 1400 - 13:30
شناسه : 18131

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی و بخش ccu بیمارستان بیستون کرمانشاه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مدیران افتتاح کلینیک چشم پزشکی و بخش ccu بیمارستان بیستون کرمانشاهبیمارستان خصوصی بیستون در زمینه توسعه زیرساخت‌های خدماتی و درمانی استان، گفت: در کرمانشاه نباید هیچ مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شود و ما در همه مراحل پشتیبان کارآفرینان هستیم.

وی حل مشکل بیکاری را مستلزم مشارکت بخش خصوصی دانست و افزود: کرمانشاه زمانی مرکز فرهنگی، خدماتی، مبادلاتی و تجاری غرب کشور بود، ولی به دلیل وقوع جنگ تحمیلی و بعضی مشکلات، گرفتار برخی عقب ماندگی‌ها شده است.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت احیای جایگاه مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور تاکید کرد و گفت: مجموعه فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون یک مرکز پیشرفته برای ارائه خدمات درمانی به بیماران داخل و خارج از کشور است که می‌تواند به احیای جایگاه منطقه‌ای کرمانشاه کمک کند.

امیری مقدم خطاب به کارآفرینان و متخصصان کرمانشاهی که در خارج از استان هستند، گفت: از همه این عزیزان دعوت می‌کنیم با تخصص و سرمایه‌های خود به کمک توسعه و پیشرفت شهر و دیارشان بیایند.

لازم به ذکر است کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۵ نفر یکی از مجهزترین مراکز چشم پزشکی تخصصی غرب کشور است که قابلیت ارائه خدمات به ۵۰۰ بیمار داخلی و خارجی در روز را داراست.

همچنین امروز بخش ccu بیمارستان بیستون با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷