افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
افتتاح دانشکده شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه
18 بهمن 1400 - 22:30
شناسه : 18229

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر دانشکده جدید شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور معاون وزیر علوم به بهره برداری رسید.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، دکتر خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این مراسم یکی از افتتاح دانشکده شیمی دانشگاه رازی کرمانشاهمهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر را دستاوردههای علمی دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان مجامع علمی بین‌المللی، از لحاظ علمی در منطقه رتبه یک و در جهان رتبه شازدهم را دارد و این دستاورد نتیجه تلاش دانشمندان ما در دانشگاه‌های کشور بعد از انقلاب است.

وی دانشگاه رازی را از دانشگاه‌های مهم و دارای قدمت وجایگاه در کشور اعلام کرد و افزود: رشته شیمی دانشگاه رازی با داشتن چندین استاد بین‌المللی در کشور از جایگاه مهمی برخوردار است و امیدواریم افتتاح دانشکده جدید شیمی این دانشگاه مایه برکت باشد.

دکتر خطیبی با بیان اینکه پروژه دانشکده شیمی دانشگاه رازی یک طرح ملی است، یادآور شد: این دانشکده با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت علوم در ۲۰ کلاس، ۲۰ آزمایشگاه و ۴۰ اتاق اداری و هیأت علمی در چهار طبقه و یک زیر زمینی در پنج هزار و ۴۰۰ متر به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح پروژه فاز ۲ دانشکده هنر و معماری، بازدید از پروژه فاز ۲ دانشکده اقتصاد و حسابداری و بازدید از کلینیک دامپزشکی دانشگاه رازی از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر علوم به کرمانشاه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷