افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
09 اسفند 1400 - 19:30
شناسه : 19552

همایش ملی علمی – پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان با معرفی ۱۲مقاله برگزیده در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

پ
پ

به گزارش صداوسیمای مرکز کرمانشاه،معرفی آثار برترهمایش مظفر تیموری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: تابستان امسال ۳۳ اثر از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه همایش در کرمانشاه ارسال شد که از این تعداد ۱۲مقاله از استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، سمنان، اصفهان و آذربایجان شرقی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند

تیموری از انتخاب عنوان همایش سال آینده سیمای علمی پژوهشی امام رضا (ع) در کرمانشاه هم خبرداد و افزود: با توجه به جلسات متعددی که با هیات اندیشه ورز برگزار کردیم، عنوان “سیمای امام رضا(ع) در ادبیات و شعر سبک عراقی” برای همایش سال آینده انتخاب شده است.

وی از تلاش برای جمع آوری مجموعه مقالات برگزیده همایش‌های رضوی که طی سال‌های اخیر به میزبانی کرمانشاه برگزار شده خبر داد و گفت: قرار است مجموعه این مقالات در یک کتاب تحت عنوان “عهد جانان” به چاپ برسد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به افتتاح دبیرخانه دائمی همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) درحوزه ادبی در کرمانشاه طی سالجاری اشاره کرد و گفت: در حال تهیه بانک اطلاعاتی در بحث مسائل امام رضا(ع) پژوهشی در این دبیرخانه هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷