افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
اعلام برنامه‌های بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی » در استان
11 اسفند 1400 - 11:30
شناسه : 19635

ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته «حکیم نظامی گنجوی» شامل بررسی سبک شعر نظامی و نظامی‌شناسی، اجرای نمایش از داستان‌های حکیم نظامی و پویش بداهه‌سرایی با موضوع نظامی برگزار می شود .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته «حکیم نظامی گنچوی » در استان«نشست ادبی و عصر شعر» ویژه شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ویژه برنامه «شعرسرایی، سخنرانی درباره سبک شعر نظامی و نظامی‌شناسی» ۱۸ اسفندماه جاری با میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ، در ساختمان کتابخانه امیر کبیر واقع در بلوار مصطفی امامی برگزارمی‌شود.
نظیر این مراسم با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه  و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه شاعران و علاقه‌مندان به شعر برگزار می‌شود و محور این برنامه «شعرسرایی، سخنرانی درباره سبک شعر نظامی و نظامی‌شناسی» که در روز ۲۲ اسفندماه در ساختمان کتابخانه امیر کبیر واقع در بلوار مصطفی امامی اجرا خواهد شد.
اجرای نمایش از داستان‌های حکیم نظامی که در محل «کافه کتاب آشتی کرمانشاه» از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بزرگداشت «حکیم نظامی» است که در روز ۲۳ اسفندماه و ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.
مهم‌ترین محور‌ها و موضوعات این برنامه اجرای نمایش توسط گروه تئاتر کافه کتاب آشتی از کتاب‌های خسرو و شیرین و لیلی و مجنون است.
این برنامه با همکاری سازمان بهزیستی و همراه با دعوت از نوجوانان تحت پوشش بهزیستی خواهد بود
برپایی نمایشگاه عکس و معرفی آثار حکیم نظامی در محل کتابخانه عمومی علامه مجلسی شهرستان سنقر از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت حکیم نظامی در کرمانشاه است که در روز ۲۱ اسفندماه برپا می‌شود. 
پویش بداهه‌سرایی با موضوع نظامی با محوریت «شعرسرایی، اشعار بداهه تقدیمی به حکیم نظامی و معرفی برگزیدگان نهایی» که در روز ۲۱ اسفندماه در فضای مجازی به نشانی اینترنتی kermanshahplirبرگزار می شود .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷