افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
23 اسفند 1400 - 9:30
شناسه : 20363

در ادامه طرح احرار ۳۰۰ زندانی معسر، محکومین مالی، بدهکاران جرائم غیر عمد و جرائم غیر خطرناک امروز به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

پ
پ

به گزارش صدا وسیما مرکز کرمانشاه، بازگشت ۳۰۰ زندانی در کرمانشاه به آغوش خانوادهفرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با گرامیداشت روز شهید گفت: رسالت بسیج در استان در راستای کمک به مردم و محرومین است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه طرح احرار یکی از برنامه‌های مهم بسیج  و بسیج حقوقدانان است گفت: این طرح با همکاری دستگاه قضائی، سازمان زندان‌ها و خیران اجرا شد و برکات خوبی در سطح استان به همراه داشت.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تقدیر از زحمات سپاه نبی اکرم (ص) استان و سازمان بسیج حقوقدانان اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج در طرح احرار کمک‌های خوبی برای آزاد سازی زندانیان داشتند.

توسلی زاده یکی از شاخص‌های طرح تحول دستگاه قضا را کاهش ارجاع پرونده‌ها به دستگاه قضا و کاهش ورودی زندانی ها با بهره گیری از خدمات مشاوره‌ای، ظرفیت بزرگان، ریش سفیدان و خیران عنوان کرد.

پوریانی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه نیز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را اقدامی خداپسندانه دانست که توانسته است نور امید را دل زندانیان جرائم مالی غیرعمد روشن کند.

 رئیس سازمان بسیج حقوقدانان حضرت سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هم از آزادی ۱۴۰۰ زندانی در پانزدهمین مرحله اجرای طرح احرار خبر داد و گفت: کمک به حجم پرونده های مفتوح دستگاه قضایی، برگرداندن زندانیان به آغوش خانواده، کاهش جمعیت کیفری زندانها و باز اجتماعی شدن و اصلاح زندانیان از اهداف این طرح عنوان کرد.

بهرامی پور گفت: در این طرح ۳۴ گروه جهادی با ۱۵۱ ساعت فعالیت به زندانیان خدمات مشاوره‌ای حقوقی و قضایی ارائه دادند.

دریافت فیلم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷