افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
23 اسفند 1400 - 13:51
شناسه : 20383

قصرشیرین- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین گفت: این شهرستان مرزی به مدت ۱۰ روز از هفدهم تا بیست و ششم اسفندماه امسال میزبان اردوی تیم ملی «سپک تاکرا» است.

پ
پ

«سیروس محمدیاری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اردوی تیم ملی سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران ۱۷ نفر ورزشکار و کادر تیم به مدت ۱۰ روز در در سرسرای ورزشی امام حسن مجتبی (ع) قصرشیرین به تمرین می پردازند.

وی اظهار داشت: آب و هوای مناسب و وجود اماکن اقامتی مطلوب و زیرساخت های مناسب ورزشی از دلایل برگزاری این اردو در قصرشیرین است.

رییس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا به منظور آمادگی و تمرین برای حضور در بازی های چین برگزار می شود.

محمدیاری ادامه داد: تنها رشته ای است که اردوی آن در استان کرمانشاه و شهرستان  قصرشیرین جهت آماده سازی و شرکت در بازیهای آسیایی چین تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: سپک‌تاکرا شبیه والیبال بوده اما برای گذراندن توپ از تور به جای دست از پا استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، ۲ هزار و ۲۰۸ ورزشکار سازمان یافته و ۲۳ هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷