افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
23 اسفند 1400 - 17:29
شناسه : 20402

استاندار کرمانشاه ازدستگاه‌های مختلف استان خواست تمام تلاش خود را برای معرفی کرمانشاه به گردشگران خارجی و داخلی و پذیرایی مطلوب از میهمانان نوروزی به کار گیرند .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، نماینده عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر پذیرایی مطلوب از میهمانان نوروزی گفت: امسال برای اولین بار بعد از کرونا احتمال دارد سفر‌های نوروزی به استان افزایش یابد و میزبان مهمانان بیشتری باشیم که لازم است دستگاه‌های اجرایی بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدامات و پیگیری‌های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی دنبال کنند و برای تمام موارد از جمله حوادث غیر مترقبه و به حداقل رساندن مشکلات آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
وی از تمام فرمانداران استان خواست که نظارت جدی بر عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافرین نوروزی داشته باشند و از نزدیک همه موضوعات مربوط به این ایام را پیگیری کنند.
امیری مقدم در ادامه با بیان اینکه مردم نیاز به نشاط دارند، اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه موظف است که نهایت تلاش خود را برای زیباتر شدن شهر کرمانشاه تا پایان سال بکار بگیرد زیرا شهر زیبا منجر به نشاط، آرامش و روحیه بهتر برای انجام شدن کار‌ها خواهد شد و در شهر کرمانشاه علاوه بر اینکه باید اقداماتی مانند توسعه بهداشت و زیباسازی صورت بگیرد ضروری است که اصناف هم فروشندگان در شهر را نیز به رفتار و اخلاق خوب با مردم ترغیب نمایند.
وی عنوان داشت: متاسفانه خیابان‌ها و ورودی‌ها شهر کرمانشاه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، لذا شهرداری برنامه خود را برای لکه گیری و آسفالت در شهر کرمانشاه دنبال کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷