افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
24 اسفند 1400 - 11:30
شناسه : 20434

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه پس از وقفه ای ۱۶ ساله امروز شروع شد .

پ
پ

به گزارش خبرنگار صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، کاکاوند،  در خصوص روند اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه گفت : مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه پس از ۱۶ سال تعطیلی مجدد امروز در فاز اجرایی قرار گرفته است.
او از جهش‌های بالای اعتباری در سال جاری برای حوزه آب و فاضلاب کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: پیش از این، بیش از یک میلیون نفر جمعیت و یک مدول برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر ساخته شده بود که واقعا جوابگوی نیاز آبی شهر کرمانشاه نبود و امروز پس از گذشت ۱۶ سال با تامین اعتبار، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه در مسیر عملیات اجرایی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص روند کیفی این پروژه گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه با تامین آب ۶۷ هزار متر مکعب در شبانه روز و نیاز سنجی جمعیتی بالغ بر ۴۰۴ هزار نفر و هزینه‌ای بالغ بر ۵۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی_ استانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرایی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷