افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
جابجایی بیش از ۲ میلیون نفر در ناوگان مسافری کرمانشاه
26 اسفند 1400 - 18:29
شناسه : 20586

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از ۲ میلیون نفر در ناوگان مسافری کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، جابجایی بیش از ۲ میلیون نفر در ناوگان مسافری کرمانشاه فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۱ هزار برگ تردد برای ناوگان اتوبوسی، ۶۰ هزار برگ تردد برای ناوگان مینی بوس و ۲۲۵ هزار برگ تردد برای ناوگان سواری در استان کرمانشاه صادر شد.

وی افزود: در مجموع تعداد برگ تردد‌های صادر شده در ناوگان‌های اتوبوسی از رشد ۱۳ درصدی، مینی بوسی از افزایش دو درصدی و سواری از رشد ۱۲ درصدی حکایت دارد.

کرمی با بیان اینکه در مجموع دو میلیون و ۲۰۴ هزار مسافر در استان جابه جا شدند گفت:  از ابتدای سال حدود ۵۸۱ هزار مسافر با اتوبوس، ۹۵۷ هزار مسافر با مینی بوس و ۶۶۷ هزار مسافر با سواری در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه جابه جا شدند.

وی از افزایش شش درصدی تردد با اتوبوس، افزایش یک درصدی جابجایی با مینی بوس و کاهش شش درصدی جابجایی با سواری خبر داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: دو هزار و ۶۸۴ راننده در ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه فعال هستند که عموما بالای ۴۰ سال سن دارند.

کرمی اظهار داشت: ۸۱۶ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۲۹ سال، ۱۸۲ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر ۹ سال و ۹۲۸ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال در ناوگان مسافری استان کرمانشاه فعالیت دارند.

وی از وجود ۲۷ شرکت اتوبوسی، ۹ شرکت ناوگان مینی بوسی، هشت شرکت ناوگان سواری خبر داد و افزود: چهار انجمن صنفی در حوزه ناوگان مسافری استان کرمانشاه هم مشغول فعالیت هستند.

کرمی مجموع شرکت‌های ترکیبی ناوگان‌های اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در حوزه حمل مسافر استان کرمانشاه را ۱۴ شرکت اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷