افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
مدیرکل  جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان کرمانشاه معرفی شد .
07 فروردین 1401 - 13:30
شناسه : 21072

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در مجتمع فرهنگی هنری وحدت کرمانشاه برگزار شد.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، برگزاری مراسم معارفه مدیرکل ارشاد استان کرمانشاهدر این مراسم با قدردانی از خدمات بهرام فاضلی مدیر کل سابق این اداره کل، علی صفدری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: استان کرمانشاه ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگ دارد و شایسته حمایت بسیاری است.
سیدمحمد هاشمی بودجه‌های حوزه فرهنگ و هنر  در دولت‌ها را ناکافی دانست و گفت: اگر هزار بار امنیت را ایجاد کنیم، اما به حوزه اعتلای فرهنگ توجه نکنیم این امنیت اثربخش نخواهد بود.
او تاکید کرد: باید خلأ‌ها در آیین‌نامه‌ها و مباحث قانونی برطرف شود و در جهت تسهیل و پشتیبانی هنرمندان حمایت لازم انجام شود
حسین خوش‌اقبال، معان سیاسی استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: باید جایگاه فرهنگ و هنر ارتقا یابد و مقام معظم رهبری همواره مبحث شبیخون فرهنگی را مورد توجه قرار داده‌اند و باید به این امر توجه خاصی شود.
علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بستر اصلی رشد و پیشرفت یک کشور، در حوزه فرهنگ است و نقطه اصلی تمرکز حملات دشمن در این حوزه است بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه به واسطه اصحاب فرهنگ و هنر انجام می‌شود و شأن هنر، سیاسی نیست و خلاف شأن فرهنگ است که نگاه سیاسی به آن شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷