افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
اعلام ساعت کار نانوایی‌های کرمانشاه در ماه رمضان
15 فروردین 1401 - 11:30
شناسه : 21457

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه همچنیناز افزایش نظارت‌ها بررعایت موازین بهداشتی، رعایت وزن و قیمت نان، رعایت ساعت کاری در ماه مبارک رمضان خبر داد .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، اعلام ساعت کار نانوایی‌های کرمانشاه در ماه رمضاناعتضاد افزود: ساعت کاری برای نانوایی‌های لواش ماشینی نیمه اتوماتیک، در نوبت اول از ۶:۳۰ تا هشت صبح، در نوبت دوم از ۱۰:۳۰ تا ۱۲ ظهر و در نوبت سوم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ بعدازظهر خواه بود.
وی ادامه داد: ساعت کاری برای نانوایی‌های سنتی شامل لواش، تافتان و بربری سنتی و ماشینی نیز در نوبت اول از ۶:۳۰ تا هشت صبح، در نوبت دوم از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ و در نوبت عصر نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ بعدازظهر است.
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه ساعت کاری نانوایی‌های سنگک سنتی و ماشینی را نیز در سه نوبت شامل شش تا هشت صبح، ۱۰ تا ۱۳ ظهر و ۱۶ تا ۲۰:۳۰ اعلام کرد.
به گفته علیزاده برای نانوایی‌های تمام اتوماتیک نیز ساعت کاری در سه نوبت و از ۶:۳۰ تا ۷:۳۰صبح، از ۱۰ تا ۱۲ ظهرو از ۱۷ تا ۱۹:۳۰ است.
وی همچنین از تشدید نظارت بر فعالیت خبازی‌ها در این ایام خبر داد تا مردم مشکلی برای تامین نان مورد نیاز خود نداشته باشند و افزود: این نظارت‌ها شامل رعایت موازین بهداشتی، رعایت وزن و قیمت نان، رعایت ساعت کاری و … است.
در شهر کرمانشاه نزدیک به هزار واحد خبازی آزادپز و یارانه‌ای فعالیت دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷