افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
نشست شورای برنامه ریزی روز جهانی قدس امروز برگزارشد + فیلم
25 فروردین 1401 - 9:29
شناسه : 22082

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات ، اسلامی استان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ، جمعه نهم اردیبهشت ، راس ساعت ۱۱ صبح برگزارخواهد شد.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، *نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حفظ شعائر اسلام را یک امر ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: اسلام با شعائر زنده است و عمل به این دستورات الهی بر همه مسلمانان واجب است.
آیت الله مصطفی علما افزود: امام خمینی رحمت الله علیه در سال ۱۳۴۲ بار‌ها و بار‌ها بر این نکته تأکید کردند که اسرائیل باید ریشه کن شود و امروز شاهد آن هستیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در مقابل عظمت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکسته است.
فرمانده کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه نیز مسئله فلسطین و قدس را مسئله جهان اسلام برشمرد و گفت: امام راحل همواره تاکید کردند که راهبرد اصلی و اساسی دشمن این است که با ایجاد اختلاف در بین ملت‌های مسلمان مسئله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود که این موضوع هوشیاری و بصیرت مسلمانان را می‌طلبد.
سردار بهمن ریحانی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نقطه عملی خنثی سازی توطئه‌های دشمن است.
خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به تبلیغات شوم دشمنان نظام و انقلاب گفت: معاندین می‌خواهند با سیاه نمایی امید را در جامعه کمرنگ کنند که این هوشیاری و وحدت هرچه بیشتر را می‌طلبد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در ادامه زنده نگهداشتن قدس را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: مراسم امسال یو م الله روز جهانی قدس با شرکت مردم انقلابی کرمانشاه در تمام نقاط استان برگزار خواهد شد.
عباس سروری افزود مسیر راهپیمایی از خیابان پل چوبی مسجد بروجردی تا خیابان مدرس مسجد جامع راس ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.
وی فعالیت در حوزه فضای مجازی را یکی از برنامه‌های این ایام عنوان و تصریح کرد: روشنگری همگان به ویژه نسل جوان باید در قالب مطالب نوشتاری و کلیپ به صورت گسترده در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷