افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 19 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34124 تعداد نوشته های امروز : 1×
برنامه ریزی و تصمیمات مهم کشور را به مذاکرات گره نزنیم.
28 فروردین 1401 - 3:31
شناسه : 22198

امام جمعه کرمانشاه خطاب به مسئولان گفت : معطل نشدن برنامه ریزی امور کشور و وابسته نکردن تصمیمات مهم کشور به مسئله مذاکره یکی از مسائل مهم و حساسی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،برنامه ریزی و ر مهم کشور را به مذاکرات گره نزنیم. امام جمعه کرمانشاه در جمع نمازگزاران حاضر در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به عهدشکنی آمریکا در برجام گفت: مطالعه تاریخی صد سال اخیر نشان می‌دهد قدرت‌های استکباری قدمی در مسیر منافع ملت ما برنداشتند.
امروز ایستادگی تیم مذاکره‌کننده در برابر ترفند‌ها و زیاده‌خواهی‌های طرف‌های غربی دستاورد‌های خوبی به همراه داشته است.

آیت الله علما و افزود: آنچه از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار می‌شنویم این جمله را تقویت می‌کند که به دنبال پیچیده سازی روند مذاکرات و فرار از مسئولیت خویش هستند.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این باره تصریح کرد: معطل نشدن برنامه ریزی امور کشور و وابسته نکردن تصمیمات مهم کشور به مسئله مذاکره یکی از مسائل مهم و حساسی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

وی افزود: در این باره به مسئولان استانی تذکر داده‌ام و قول پیگیری داده ام.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه ها، با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: بعد از انقلاب ارتش به معنای واقعی کلمه تا جایی که در توان داشت در عرصه‌های مختلف دفاعی سازندگی محرومیت زدایی زیبا عمل کرد و رهبر معظم انقلاب ارتش را طیبه نامیدند.
امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آغاز هفته کمک به محرومان و مستضعفان، هم استانی‌ها را به الگوبرداری از روش وسیره آن امام بزرگوار دعوت کرد.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با تبیین فراز‌هایی از سخنرانی رهبری معظم انقلاب این توصیه‌های راهبردی را راهگشای بخش‌های اخلاقی، مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاست داخلی و خارجی دانست که باید مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد.
آیت الله علما سپس به اهمیت فرآوری معادن قیر طبیعی استان در شهرستان گیلانغرب اشاره کرد و گفت: خام‌فروشی معادن و محصولات زیان بزرگی برای اقتصاد استان است و باید کارشناسان خبره با تشکیل گروه‌های تخصصی برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷